Baka en liten kaakaa

Hejsan!
 
idag slutade vi 5 över 2 (scööööör✌) Efter det gick jag hem, bakade en Kladdkaka , åt , gjorde läxan, tittade på Stalkers och sen åkte jag på fotbollsträning! 
det var väääldigt längesen jag tyckte att det verkligen har varit kul att träna fotboll - men idag var det höjpunkten på hela dan, så sjukt kul , ändå bara andra träningen med mitt "nya fotbollslag" och det är sjukt skönt att jag har börjat känna så igen för jag älskar fotboll, det är för mig något av det roligaste som finns och jag blir skitglad när jag får tillbaka den känslan som jag strävat efter i flera år!
 
här med lovar jag att göra MINST 2 inlägg om dan! 👀
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0