FÖRLÅT!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade fullt upp! 
 

efter skolan gick jag först hem, åt, gick igenom min franskaläxa och gick sen till tempo för att köpa en Ben&Jerry's till Ebba, stackaren är jättesjuk så hon behövde lite glass 😋😷
sen gick jag hem, åt lite glass själv och sen böt jag om eftersom att jag skulle träna med ett nytt fotbollslag vilket var jättekul, men skojaduimindoja vad duktiga dom är! 🙊⚽
                        (Gammal bild) 
 
idag sluttade jag kvart i 3, efter det gick jag, Tilda och Isak hem till mig. Skitkul som vanligt, vi gjorde inte så mycket dock 😄
nu har jag precis varit och lämnat en kaninbur som jag fick låna av min komps innan idag, min ena kanin har verken druckit eller ätit något på typ 3 dagar så pappa åkte till veterinären med honom när jag var i skolan, men läget är under kontroll nu i alla fall , han mår bra och har fått speciell mat som han äter 👍

Bara printade från en video ✌
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0