Fredag - Lördag

Hejsan!
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen, har verkligen också fullt upp, men ska, som Alice, också försöka göra några tidsinställda ilägg :)
Igår efter skolan följde Isak med mig hem, vi gjorde inte så mycket (skriver alltid så, men jag och mina kompisar kan vara sjukt tråkiga ;)), åt och skulle kolla på en serie som jag ville visa Isak, men det fungerade inte på min lillebrors dator och min är paj så..
På kvällen så kom Ebba hem till mig, kollade på film och åt chokladpudding med grääddddeeee 8D
 
Idag (lördag) ska jag sova hos min mormor och morfar + att min kusin (Linn , som jag grattade här på bloggen) ska ha släktkalas, så dit ska jag också, väldigt mysigt :)
 
-> DETTA <- gör seriöst mina dagar ♥ Kan sitta och lyssna detta "videospelet" dag ut och in!
 
 
/ Johanna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0