Min helg

åå jag har haft en supermysig helg! Har varit med kompisar nääästan varje timme.. :))) i fredags var mickis och fanny och emilia här och vi kollade på film och så, sen kom moa så vi spelade lite kort. I går sovde mickis, julia, moa, anes, wenli, astrid och ihab över här, och vi hade asssssskul. Vi kollade på scream4  och herregud! den var super bra!!!! vi sommnade runt 4, halv 5 så idag är jag ganska trött :(( åkte ialla fall ut till farmor och farfar vid ett och jobbade där i deras trädgård och tjänade ihop lite money! Sen kom mammma och pappa och olle dit och så åt vi middag där och nu kom vi hem för en stund sen och jag har precis duchat! 
 
 
 
mina bästavänner just nu :))) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0