Om mig - Johanna

Hej däär!
 
Det är jag som är Johanna, alltså den ena bloggaren (obviously). Jag är tretton år och bor i Halmstad, min familj består av en lillebror som snart är tio och mina två föräldrar. Mitt liv består mest av mina kompisar, min familj, mat, sova, gå i skolan, musik, min telefon och fotboll ;)
 
Jag och Alice startade denna bloggen tillsammans eftersom att vi båda var väldigt sugna på att börja blogga igen och tänkte att det skulle vara kul att göra det tillsammans!
Vi kommer framförallt skriva om vad vi gör på dagarna, men såklart kommer det att komma annat också, videobloggar t.ex. Vi har kommit överens om att vi ska försöka uppdatera så ofta som möjligt och minst två gånger om dagen var.
 
Jag tror att Alice också kommer att göra ett inlägg och berätta lite om sig själv snart! Men det var i alla fall lite om mig osv :) pusshej ♥
 
  
  
Det här är jaag :p♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0