Stranden idag igen ♡

 
 
Tjena! igår bloggade jag ingenting och min uppdatering överhuvud taget har verkligen inte varit bra men jag bloggar från mobilen och appen funkar inte så jag måste blogga från safari och det tar ett år så aa.. Hahaha men aa hoppas ni förstår!! 
tänkte ialla fall berätta om idag och igår:
 
igår: vi spenderade hela dagen på stranden, (undrar hur många gånger vi har skrivit att vi ska till stranden?) sen åkte jag hem, pratade lite med Johanna och vi bestämde att jag skulle sova hos henne så jag packade och så skjutsade pappa mig. Vi spelade typ Sims hela kvällen  och kollade på youtube och så spelade vi kubb med våra lillebrödEr. Sen låg vi och pratade i flera timmar och efter det somnade vi. 
 
idag: vi var på stranden :) och nu har min familj precis kommit hem och jag har duschat och ska vi fixa hos för vi ska in till stan och möta Johanna och hennes familj, vi ska först äta på restaurang och sen kolla på fotbollen vid stora torg! En video kommer komma upp med vår dag idag för jag har filmat lite! Så håll utkik! 
 
det här blev värsta Bibeln men aa, puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0