Buddies ♥

Åå, jag har haft en jätte mysig helg med mina älslingar. Igår gick jag, sofia och mickis på stan och sen gick vi till mig och så sov vi här. Vi köpte med oss 2 stycken Ben & Jerry fast vi åt typ 2 skedar från varje (???) vid nio ungifär gick vi ut och mötte Anes och wenli och så körde vi dunken i nån timme och så gick vi hem och la oss och kollade på tv och sen somnade vi! 
 
Jag försöker spara pengar till London eftersom vi åker om 25 dagar (???!!!!) så jag köpte bara 2 saker idag, men är supernöjd med båda! Köpte ett par jeans från en tjejs bloppis och dom var så snygga jag dör! fast jag kommer behöva sy upp dom lite för dom är för långa men det gör inget! 
 
 
 
Och ny har jag dessa godingar att smaska på:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0