Buyies i London ♥

 
Jag ska verklivgen försöka hitta allt dethär i London, vet att nästan inget kommer finnas för det som finns på nätet finns nästan aldrig i butiken, men jag hoppas verkligen! Kan verkligen inte fatta att det bara är 16 dagar kvar nu! Nästa gång jag och Johanna ses är det i London, ett annat land! Iiiiii så taggad! 
 
Vi kommer fota superdupermycket för jag tar med min kamera och vi ska försöka göra en gemensam haul tillsammans i London, men vi åker hem olika tider och vi bor ju 60 mil från varandra så det kan hända att vi gör varsin haul, men vi hoppas på en gemensam. Sen kommer vi troligen lägga ut massa bilder på instagram så om ni vill hålla er uppdaterade kolla våran instagram. 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

ska också till london, snart! Var även där i somras men är ändå sjukt taggad på shoppingen igen!!

2013-09-13 @ 16:29:33
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0