Fridayyy

Hellåååå. 
Gud va skönt med entligen fredag! Inga läxor att tänka på utan bara få vila ut och ta det lugnt! :) Ikväll ska jag bara vara hemma och ha en mysig hemmakväll med familjen och imorgon ska vi ut och åka båt och på kvällen får vi gäster! Ska bli supermys! På söndag hittar jag säkert på någonting med mina friends tror jag! 
 
Såhär såg jag ut idag:
 
 
 
 
Tröjan är från Gina tricot (köpte den igår men glömde att visa) 
och Jeansen är dom jag köpte förra veckan, från Hollister och nu har jag sytt upp dom!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Shit vad söt tröja :)

2013-09-07 @ 13:29:46
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0