SÅ HEMSK LEDSEN

FÖRLÅÅÅT FÖR ATT JAG INTE HAR UPPDATERAT ALLS PÅ TYP TRE DAR :o Så heeemskt ledsen och jag LOVAR på heder ocj samvete att jag ska börja göra MIIIINST 3 inlägg om dan (om jag har något att skriva om) 
 

Idag har varit värsta skitdan, har bara skadat mig hit och dit, blev verkligen fälld på fotbollsträningen och det typ köttade sönder mitt knä, träningen över lag gick superdåligt och jag har NO läxa till imorgon som jag måste läsa igen... 
Men nog med att sprida dålig energi! Efter skolan åkte jag och 3 kompisar in till stan för att köpa present till min kompis som fyller år imorgon , väldigt kul! Fikade och gick i lite affärer :) 
 
igår tog vi skolfoto och det H A T A R jag verkligen, HAHA! Blir alltid skotdålig på klassfotot men jag hann se typ 2 bilder på mina enskilda foton och dom blev jag riktigt nöjd med! :D 
 
i måndags gick jag hem med 4 kompisar till mig, vi skulle plugga... och det gjorde vi.. HAHA! Om dricka milkshake och spela fotboll räknas som plugg ✌
 
imorgon är det torsdag och VÄRSTA dan på veckan.. En av de längsta och dom tråkigaste lektionerna! Men ska ta det som en man 💪
 
mycket uppdatering kommer imorgon, I promise 💞
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0